maanantai 9. heinäkuuta 2012

Mökille mars -->

Heippatihei! 

Tulin tässä ilmottelemaan, että suuntaan huomenna mökille (noin kolmeks viikoks), että voipi olla, ettei postauksia hirveästi sinä aikana tipu. :/ No sen jälkeen palaan entistä virkeenpänä tänne päivittelemään, koska mä OIKEESTI tykkään mökkeilystä. En tajuu ihmisii, jotka valittaa kun pitää lähtee mökille... :D

Tää viikko on menny hirveen nopeesti lenkkeilyn (jep Eekku tartutti muhun lenkkeilyvimman, ja oon käyny joka päivä n. 45 min lenkil :)), muun treenailun, oikein ekstrana (koska mökillä en ehkä pysty tehä kaikkee nii paljoo nyt ekal viikol ainakaa, ku tulee vieraita, ni oon varautunu siihe), kavereiden näkemisen ja riparijuttujen merkeissä. Eilen oli noiden pikkasten konfis ja kierreltiin laulelemassa, oli ihan huikeen hauskaa, suosittelen isostelua muillekin! + Oon nyt myös kokenu mautolla matkustamisenki, ku olin eilen Amandan kyydis, pakko mainita.  :D Mut noniin, säästän nyt teiät mun turhilta löpinöiltä, ja sanon heippa vähäks aikaa: HEIPPA, nauttikaa kesästä! :)

 ^^ sori nää mun ainaset ristarikuvat XD





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)