sunnuntai 12. elokuuta 2012

Vika viikko, huomenna taas...

 ...kouluun. Lukio alkaaaaaaa, huisii! :D

Hellou! Pahoittelut, että tää on menny taas tähän kerran viikossa postailuun :/ Mut mitäpä turhia, jos ei oo asiaakaan.:) Tai no juttua riittäis kyllä, mutta kai mä otin kaiken irti vikasta lomaviikosta.

Tää viikko on ollut ihana viimenen lomaviikko. Joka päivä treenit, minkä lisäks oon nähny kavereita. Keskiviikkona näin pitkästä aikaa Eerikaa, ja oli tosi kiva jutella ja kierrellä kauppoja. Se vaa on niin, että joidenkin seurassa juttua riittää vaikka muille jakaa, eikä tuu ollenkaan hiljasta.

Huom! Kerranki eimuokkaamattomia kuvia!

Eilen kävin testaamassa Elisan, Emman, Idan ja Lauran kanssa Vapianoa, jota Eekku mulle just suositteli. Ja täytyy kyllä myöntää, että maukasta oli. :3

Torstaina sain kunnon vimman lähtee kirppiksille, mut eipä niillä pahemmin mitään löydy keskellä viikkoa, joten kävin sitten ostamassa laukun ja paidan ihan kaupan puolelta. Oli jännää olla stadissa jo ysin aikaan ja kuljeskella auringonpaisteessa Helsingin kaduilla ja vaan kattella ympärilleen. Kunnon turistiolo.:D

Awws tänään vietin ihanan päivän mun siskojen pikkupoikien kanssa. Rasmus täyttikin eilen 1 vuotta, joten tänään oli myös synttärit!

Ja ainiin, siivosin mun huoneen! Huom suursiivosin, ja tavaraa lähti paljon, ja hyvä niin. Ootan niin innolla, että saan laitettua vielä muutamat kuvat seinille, ja kouluakin oikeastaan, jotta pääsen taas suunnittelemaan kaikenlaista. Niin ja valmennusta myös, uudet ohjelmat odottavat, jee! Toisaalta pelottaa lukion työmäärä, 4 joukkuellista valmennettavia, omat treenit, teatteri ja isoskoulutuskin ehkä, mutta ainakaan ei tuu tekemisen pulaa. :)

Esimakua mun huoneesta, lisää tulee huonepostauksessa.:)



Ihanaa vikaa lomapäivää (tai no näitä paria tuntia) niille joille tää sellanen on! ;)

Ps. Lupaan parantaa kamalaa postailuani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)