sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Kaksisuuntainen mielipide

Hellou mään!

Elämäni eka koeviikko on kohta ohi, ja mun mielipiteet ja mielialat on jakaantunut vähän kahtia.

Kaikki reaalikokeet meni hyvin, ainaki siltä tuntu. Jos ei muuta, niin opin paljon asioita psykasta, bilsasta ja yh:sta. Ruotsin koe perjantaina. Meni älyttömän huonosti. Ennen olin oikeesti aika hyvä ruotsissa, mutta nyt voi hyvinkin olla, etten edes pääse kokeesta läpi! Joo-o. Kyse ei ole siitä, ettenkö olis lukenut, vaan siitä, että en ehkä sisäistänyt kaikkia asioita ja hätäännyin kokeessa. Erehdyin vielä katsomaan tarkistuslomakkeen sen kokeen jälkeen. :/ NIIN. Sen kokeen takia viikonlopun mieliala on ollut roimasti matalampi, kuin sen piti. Samoin matikka. Alkaa pikku hiljaa tuntua siltä, että vaihan suosiolla lyhkäseen matikkaan. Toivotaan vaan, että suoriutuisin tosta kurssista edes jotenkin...

Nyt on sen verran masentavaa tekstiä, että täytyyhän mun puhua koeviikon hyvistä puolista!
Ensinnäkin, oon ehtinyt tekemään kunnon lenkit ja kotitreenit joka päivä, kun oon päässyt niin ajoissa. Samalla oon ns. tyhjentänyt pään ennen kun alotan lukemaan. Toinen hyvä puoli on tietysti vapaapäivät. Mulla on tiistaina sellanen, ja oon suunnitellut sitä jo. Aattelin lähteä aamuvarhaisella kuvailemaan ihanaan syksysäähän, mikäli sää tämän sallii. Sitten lasken vähän matikkaa, treenailen ja rentoudun madaltamalla tota lehtipinoa. :) Sellaista mukavaa siis odotettavissa!


Viikonloppu tuli ja meni, ja se oli ehkä jopa rankempi kuin muu viikko! Yritin pähkäillä matikkaa, mutta tuntu vaan, että oon unohtanut kaiken! No rauhottelin sitten itteni ja alotin ihan alusta. Kyllähän nää perustehätävät on helppoja, mutta kun pitäs osata soveltaa... :s

Perjantaina tein illalla valmennuksen jälkeen pizzaa joukkueiltaan. Lauantaina vietettiin tosiaan joukkueiltaa Emmalla, ja oli kyllä superkivaa! Oli hyvää kanasalaattia ja muuta ruokaa, hyvä leffa (Inception), josta en olis kyllä tajunnut kaikkea ilman muiden apua ja oli tietysti parasta seuraa! Mun käsitys siitä, mistä ne tärkeimmät hengenheimolaiset löytyy, vahvistuu joka kerta kun vietän aikaa mun joukkuelaisten kanssa! Toki on muitakin hyviä kavereita, mutta suurin osa on tullut jumppamaailman kautta.

Tänään vietin taas 6 tuntia Erällä, ja vedettiin 10 kokonaista treeneissä! Hyvä fiilis säily sinänsä koko ajan. Hyvää lokakuun alkua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)