lauantai 8. syyskuuta 2012

Minne katosi aika?

Moromoro!

Viikot vierii, ja neljä viikkoa lukiota takana. Ja ne neljä on ollut mun elämän kivoimmat kouluviikot, jollei jotain ekaluokkaa lasketa (jos siitä jotain muistaskin...) Samalla ne on ollut myös mun elämän kiireisimpii viikkoja. Maanantaina tehtiin myös kurssivalinnat Wilmassa. Oli se aikamoista klikkaussotaa, mutta sain kaikki mitä halusinkin eikä siihen mennyt paria minuuttia kauempaa. Ehin vielä takas treeneihinkin.


Mitäs muuta hmm. No treenejä, valmennusta, nii ja käytiin ompelijallakin tossa keskiviikkona meiän pukua suunnittelemassa. Mulla on nykyään tosi haparoiva käsitys siitä, mistä tykkään ja mistä en. Taivun jotenkin helposti muiden mielipiteisiin ja näin. Siks mun on esimerkiks vaikee nimetä lempiohjelmia tai pukuja. Vaikka kyllä mulla kaikista jonkunmoinen mielipide on. Niiden muodostaminen vaan vie aikaansa. Joo niin kukkaruukusta takaisin asiaan. Olin tyhmä kun lähin keskiviikona sinne ompelijalle. Syy siihen on tämä: meillä oli skolessa liikkapäivä, joten päästiin aikasemmin. Mun ois pitänyt käyttää se aika läksyihin ja muuhun, mutta lopulta matkasin samalla koulubussilla takaisin mun koulun naapuriin ja yritin väsää läksyjä dösässä. En suosittele sitä.

Ja pakko sanoo tähän väliin, että psyka on tosi kiva aine! Se on niin mielenkiintoista, ku saa tietää mitä varten käyttäytyy niin ku käyttäytyy. Vähän vaikeeta se myös on, mutta tunnilla on ihan überkiinnostavaa! Taas hypin asioissa...

Torstai oli aika  lång dag, koska koulu 8.10-16.15, sieltä suoraan reeneihin 16.30-19 ja sieltä vielä valmentajakokoukseen 20-21. Mutta en valita, oli ihan kiva päivä! 

Perjantaina - en ymmärrä mistä se johtuu, että perjantaina meinaan nukahtaa tunneilla - olin taas väsynyt, mutta KETTU mielessäin jaksoin hela dagenin. Eli koulun jälkeen kokoonnuttiin luokan ja tutoreiden kanssa syömään ja jutskailemaan. Oli tosi kivaa, tosin tuli taas syötyä hieman liikaa, hups!
Illalla kävin vielä melkein tunnin vesisadelenkillä ja tein kotitreenin. Sain myös osan läksyistä tehtyä, mutta hieman jäi tällekin päivälle. :)

Tuntuu hieman nolifelta olla lauantait vaan kotona läksyjä tekemässä ja valmennuksessa, mutta se on ihan mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)