lauantai 8. syyskuuta 2012

Piilopirttini, jossa elelen

Elikkäs, esittelyvuoroon pääsee vihdoin ja viimein huoneeni! Mun oma huone on ollut aina tässä missä se nytkin on. Talon aika perällä, ja ulkoa näkee metsään ja takapihalle. Täältä kuikuilen hyvin ihmisiä, mutta harva tajuaa katsoa tänne! Tykkään kovasti tästä maisemasta ja oon oikein tyytyväinen mun huoneeseen. Pienempänä mulla on ollut monenlaisia sänkyjä, ennen nykyistä oli parvi. Myös tavaramäärä on pienentynyt huomattavasti viime vuosina. Ennen huonetta vuorasivat pehmolelut, mutta niistäkin on myöhemmin luovuttu. Viime suursiivouksessa lähti pieni hylly ja kaappi, sitä ennen iso hylly. Tämä kirjotuspöytä mulla on ollut aina, tai no ainakin pitkään. Ruskea kaappi/hylly on mummon perintöä, tykkään siitäkin kovasti.

Mutta kuvathan kertoo tuhat kertaa enemmän kuin sanat ;)


Tältä näyttää kun avaa mun huoneen oven.



Sängyn yläpuolelta löytyy tuollaista ^^ vielä täytys saada noihin filminauhoihin kuvat tulostettua.

Hylly kaipaa vielä hieman järjestelyjä. Huomatkaa söpö boordi, onneks siitä on vielä toi muistona jäjellä!


 Ja vielä ovi, näköjään puuttuu kuva ainoastaan peilin viereisistä vaatekaapeista. Upeita taideluomuksia noi naamarit muuten, eiks vaa? ;)

Pahoittelut, ettei mulla oo sellasia ennen-jälkeen- kuvia, mutta en tajunnut kuvata ennen siivousta. Noh mitä pienistä, mitäs pidätte? :)

Kuulumispostaus alempana!

6 kommenttia:

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)