sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Välähdystesti






Hejssan alla fina mässikor! Aika kuluu kovaa vauhtia eteenpäin ja tiistaina alkaakin koeviikko!:o No ei se mittään, vaikka mulla on 5 koetta, ni oon ainaki lukenu niihi ku viimestä päivää. Kokonainen vihko on täyttynyt käsitekartoista, joita oon piirrellyt. Ootan kyl sinäsä ens viikkoa, koska sillon pääse aikaisin koulusta (ja voi lukea lisää). No ei mutta, sit ku toi on ohi, nii ehin rentoutuu ja kattomaan kaikki rästiin jääneet Talentit, Dancet, Junior master chefit ja Huippumalli haussat. Tosin osaa en oo vielä ehtiny katsoa jaksoakaan. Mut tollaset realityt on mun ainoot lempparit, ja ne kaikki tulee samaan aikaan, outoa! o.O Myös kiitettävä kasa lehtiä odottaa lukijaansa pinossa pöydällä!
Mulla on ensenstiistain vapaapäivä, ja aion suunnitella jotain übermahtavaa sillon, ainaki haluisin kuvailla ulkosalla. :3

Ens lauantaina on myös joukkueilta, jeeeeee! Kauankohan sitäkin on saatu oottaa! Ja en ookaan kertonut, että meillä alko teatteri! Juup, eli tosiaan häippästiin meidän vanhasta paikasta ja nyt saman, hieman uudistuneen ryhmän kanssa odottaa uudet kujeet. Sinikin tuli taas mukaan, jes! <3

Tuntuu, etten oo nauranut taas näin paljon ku koulussa sitten kesän riparin, mutta hyvähän se vaan on! Ja niin, mua odottaa ens maaliskuussa huikea show med Milla, Emma ja Elisa. Nimittäin me mennään kattomaan ku Cirque du soleil tulee Suomeen, huisii, en malta oottaa!

Oon muuten huomannut tässä kokeisiin lukiessa, et kuinka opiskelu voi jopa olla ihan mukavaa! Se on jännä tunne, kun lukee koealuetta aidon kiinnostuneena, mistä ennen saatto vain haaveilla. 

Muistakaa elämän tärkeä oppi: vems + a + ingenting! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat kommentoimaan! :)